Borsa de treball

REQUISITS PER A EXERCIR COM A DOCENT DE RELIGIÓ CATÒLICA

El docent de Religió Catòlica ha de destacar per la doctrina correcta, el testimoni de la seva vida i la seva aptitud pedagògica (c.804 CIC). Ha de col·laborar en la docència i missió que l’Església li confia i mantenir-se estretament unit al Secretariat Diocesà d’Ensenyament, particularment en les seves activitats formatives.

A) DOCUMENTACIÓ QUE CAL APORTAR

Educació Infantil i Primària

• 1) Currículum Vitae
  • 2) Foto de carnet
  • 3) Fotocòpia del DNI
  • 4) Grau de Mestre en Ed. Primària o equivalent
  • 5) Declaració Eclesiàstica de Competència Acadèmica (DECA) de Primària o equivalent +INFO
  • 6) Nivell C de català o equivalent
  • 7) Escrit de recomanació del rector de la parròquia o d’algun mossèn conegut
  • 8) Carta de presentació

ESO i Batxillerat

• 1) Currículum Vitae
  • 2) Foto de carnet
  • 3) Fotocòpia del DNI
  • 4) Llicenciatura o Grau
  • 5) Declaració Eclesiàstica de Competència Acadèmica (DECA) de Secundària o equivalent +INFO
  • 6) Nivell C de català o equivalent
  • 7) Escrit de recomanació del rector de la parròquia o d’algun mossèn conegut
  • 8) Carta de presentació

B) QUESTIONARI

Una vegada presentada la documentació caldrà respondre un qüestionari (possibles preguntes).

C) ENTREVISTA

Entrevista amb el Delegat Diocesà d’Ensenyament dels candidats amb millor perfil.

INSCRIPCIÓ:

Interessats escriguin al nostre correu: educaciocatolica@arqbcn.cat