Pàgina d'inici > Notes de premsa

L’Arquebisbat de Barcelona inaugura el seu nou web

14 maig, 2010 -
Església de Barcelona

NOTA DE PREMSA

Coincidit amb la Jornada Mundial de les Comunicacions Socials, enguany sota el lema: “El sacerdot i la pastoral en el món digital: els nous mitjans al servei de la Paraula”, l’arquebisbat de Barcelona fa present el seu nou lloc web sota l’adreça www.arqbcn.org.

La Delegació diocesana de Mitjans de Comunicació Social ha preparat el nou web de l’Arquebisbat com un nou espai virtual de comunicació de la vida de l’Església de Barcelona. Per la seva immediatesa, esdevé un mitjà en què, des de la Delegació de Mitjans de Comunicació Social, oferim notícies d’actualitat i novetats de la vida de l’Església Catòlica de Barcelona.

El nou web, en cinc idiomes (català, castellà, francès, angles i italià), conté un espai dedicat als mitjans de comunicació on els professionals hi podran trobar les noticies de la vida diocesana i tota la documentació adient (notes de premsa, full dominical, butlletí de l’Arquebisbat, documents de l’Arquebisbe i de l’Església, etc), així com l’agenda d’activitats del Sr. Cardenal, de les delegacions, etc. També es pot trobat setmanalment, en imatge i so, les cartes dominicals del Sr. Cardenal.

L’Arxidiòcesi de Barcelona respon així a l’encoratjament del Sant Pare de fer present les esglésies locals en mig de la xarxa digital com a nova “àgora públic” i espai d’evangelització.

Entre les novetats, a part de un disseny més innovador i actual, podem destacar les galeries d’imatges (fotos i vídeos), així com també la indexació de documents (inclosos arxius pdf) que permeten fer cerques temàtiques i textuals del contingut de tota la web.

Mol aviat, també, hi haurà un butlletí electrònic mensual de noticies, que sota el format de e-newsletter mantindrà viva i dinàmica la informació eclesial. Hom ja es pot subscriure a aquest butlletí en la nova web.

Per més informació sobre el nou web podeu contactar amb Mn. Jordi-Albert Garrofé, diaca. (jordialbert@arqbcn.cat)

Barcelona, 14 de maig de 2010