L’agenda d’activitats diocesanes del 17 al 23 de desembre de 2018

16 Desembre, 2018 -
Església de Barcelona

A continuació, els informem de l’agenda d’actes, conferències i oficis religiosos que s’organitzen a l’arxidiòcesi de Barcelona aquesta setmana.

Nadal a la Basílica de la Sagrada Família. Dilluns 24 de desembre, a les 19.30 h, “Missa del Pollet”, presidia per Mons. Antoni Vadell, bisbe auxiliar de Barcelona. Hi participarà el Cor Francesc Valls. Accés per la façana del Naixement, a partir de les 19 h. Entrada lliure amb aforament limitat. A les 24 h, Missa del Gall a la cripta. Dimarts 25 de desembre, a les 9 h, missa internacional de Nadal a la Basílica. Hi participarà el Cor Francesc Valls. Accés per la façana del Naixement, a partir de les 8.30 h. Entrada lliure amb aforament limitat. Misses del dia de Nadal a la cripta, a les 10.30 h, 11.45 h, 13.00 h, 18.30 h i 20.15 h.

Nadal a Santa Maria del Mar. Dia 24 de desembre a les 18 h “Misa navideña latinoamericana”, organitzada amb la Fedelatina. A les 23 h, Cant de la Sibil·la (el més antic a Catalunya des de 1984). A les 24 h, Missa del Gall amb música i cants nadalencs.

Parròquia de la Puríssima Concepció (c/ Llúria, 70). Durant les festes de Nadal podeu visitar el pessebre situat al claustre. Dia 24 de desembre a les 19 h, escenes del pessebre, realitzades per infants. A les 19.15 h,  “Missa del Pollet”. A les 24 h, Missa del Gall  amb la coral Veus Concepció. Vespres cantades en totes les solemnitats, a les 19 h. També us convidem a participar en el Concurs de Pessebres, obert a tothom. Podeu demanar les bases al T. 93 457 65 52, a/e: parroquiaconcepciobcn@gmail.com | www.parroquiaconcepciobcn.org

Els Pastorets de l’Ametlla de Merola, de Francesc d’Assís Picas, amb música de Josep Conangla, direcció musical i arranjaments de Carles Casas. Representacions els dies 23 de desembre a les 17 h; 26 de desembre a les 18 h; 30 de desembre a les 17 h; 13 i 20 de gener a les 17 h. Al Teatre Esplai (pl. del Teatre, s/n). Informació: 686 278 836. Venda d’entrades: www.ametllademerola.cat

Sessió de reflexió de l’actualitat cultural i religiosa. Dilluns 17 de desembre a les 19 h, amb Xavier Solà, periodista, director i presentador del programa La nit dels ignorants 2.0 de Catalunya Ràdio. A l’auditori de la FJM (c/ València 244, 1r) i moderada per Òscar Bardají.

Asociación de Adoradoras del Santísimo Sacramento (Esclavas del Sagrado Corazón, c/ Mallorca, 234). Dijous 20 de desembre a les 12 h, oració al Santíssim Sagrament seguida d’Eucaristia a les 12.30 h.

Cantates Solidàries de Bach. Dissabte 22 de desembre a les 20.15 h, a l’església del Monestir de les Religioses Clarisses de la Divina Providència de Badalona (c/ d’Arnús, 62), a càrrec del Conjunt Instrumental del Conservatori de Badalona i solistes, amb direcció de Jordi Montoliu. Aportació voluntària

XXIV Cicle de Música per la Solidaritat. Dimecres 19 de desembre a les 19 h) concert extraordinari de Nadal amb obres de Verdi, Curtis, Puccini, Mascagni, Sorozábal, Chapí i Caballero. A l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (av. Diagonal, 647). Aportació solidària: 6 €.Organitza: Ass. per l’altre cor cremat de Barcelona-Ajut al quart Món.

Amics de Sant Francesc. Dia 20 de desembre a les 20 h,El Nadal de Sant Francesc”, amb fra Josep M. Massana. (c/ Santaló, 80).

Pelegrinatges a Terra Santa. Del 9 al 16 de maig, de 5 al 12 setembre i del 10 al 17 d’octubre de 2019, organitzats per la Comissaria de Terra Santa dels frares franciscans (c/ Santaló 80, T. 93 202 27 57 / 93 209 20 90). Places limitades.

Presentació del llibre La força de la vocació. La vida consagrada avui, una conversa profunda entre el papa Francesc i Fernando Prado, missioner claretià i actual director de Publicaciones Claretianas. Dilluns 17 de desembre a les 19 h, a la Llibreria Claret (c/ Llúria, 5). Hi intervindran: Octavi Vilà, abat del Monestir de Poblet; Rosa Masferrer, vicepresidenta de la Unió de Religiosos de Catalunya i Míriam Díez, directora de l’Observatori Blanquerna Comunicació, Religió i Cultura.