Pàgina d'inici > Notes de premsa

El Sr. Cardenal informarà sobre el programa de la visita del Sant Pare a Barcelona

19 juliol, 2010 -
Església de Barcelona

NOTA DE PREMSA

Arquebisbat de Barcelona

El proper divendres, 23 de juliol, a les 12 hores, el cardenal arquebisbe de Barcelona, Dr. Lluís Martínez Sistach, presidirà una roda de premsa per informar del programa de la visita del sant Pare Benet XVI a Barcelona el proper 7 de novembre de 2010, per dedicar el temple de la Sagrada Família.

Amb el Cardenal Lluís Martínez Sistach, participaran en la reunió informativa:

– El P. Enric Puig i Jofra, S.J., coordinador de la visita del Sant Pare a Barcelona

– El Sr. Jordi Roigé i Solé, responsable de l’estructura informativa de la Visita del Sant Pare

La reunió se celebrarà a la sala Gaudí de l’edifici de la Pia Almoina o Museu Diocesà (Av. de la Catedral, 4).

Dia: Divendres 23 de juliol de 2010

Hora: 12 hores

Lloc: Sala Gaudi de l’edifici de la Pia Almoina o Museu Diocesà (Av. de la Catedral, 4)