Pàgina d'inici > Notes de premsa

El cardenal expressa la seva solidaritat amb les víctimes del terratrèmol de Lorca

13 maig, 2011 -
Església de Barcelona

[Nota informativa]

Càritas Diocesana de Barcelona, Sant Feliu de Llobregat i Terrassa ha enviat un primer donatiu de 30.000 euros. També demana que les ajudes s’enviïn directament al compte corrent de Càritas de la diòcesi de Cartagena

El cardenal Lluís Martínez Sistach ha expressat la seva solidaritat amb les víctimes del terratrèmol de Lorca en una carta dirigida ahir dijous a Mons. José Manuel Lorca Planes, bisbe de Cartagena, en la qual li expressa la seva solidaritat en aquests moments, pensant en les víctimes mortals, en els ferits i totes les persones que sofreixen les conseqüències d’aquest terratrèmol.

“És per a mi un motiu de tristesa observar el sofriment que viu la població de Lorca, prego per tots ells i li manifesto que els tindré tots ells presents en la celebració eucarística d’aquesta tarda a la catedral de Barcelona, prevista en ocasió de l’acció de gràcies per la beatificació de Joan Pau II. Prego per tots els que viuen angoixats en aquests moments a fi que aviat es pugui trobar la millor solució possible per tal de tornar a la normalitat”.

Al final de l’homilia de la missa celebrada ahir a la catedral, el cardenal va expressar també la seva solidaritat amb les persones afectades que va voler estendre a tots els diocesans de Barcelona originaris de la regió afectada. “El terratrèmol que ha sofert la regió de Múrcia i concretament Lorca –va dir el cardenal-, que ha causat morts, ferits i un gran nombre de damnificats m’omple de dolor i en aquesta eucaristia demanem per l’etern descans dels morts i per la recuperació dels ferits, i a la vegada ens sentim solidaris de les necessitats materials que sofreixen especialment els damnificats”.

Càritas Diocesana de les diòcesis de Barcelona, Sant Feliu de Llobregat i Terrassa ha enviat un primer donatiu de 30.000 euros a Càritas de la diòcesi de Cartagena i ha comunicat que Càritas de la diòcesi de Cartagena ha habilitat el següent número de compte per a canalitzar la solidaritat dels ciutadans cap a les víctimes: Cajamurcia cc. 2043-0023-66-2007001348.

Barcelona, 13 de maig de 2011