Pàgina d'inici > Notes de premsa

Consulti l'agenda de l'arquebisbe i la resta d'actes diocesans programats del 16 al 22 de gener

12 gener, 2017 -
Església de Barcelona

A continuació els informem de l’agenda d’actes, conferències i oficis religiosos que s’organitzen durant aquesta setmana a l’arxidiòcesi de Barcelona.

Activitats de l’arquebisbe de Barcelona

Del 16 de gener al 20 de gener. Exercicis espirituals.

Dissabte 21 de gener. Missa per als diaques de l’arxidiòcesi amb motiu de Sant Fructuós, a la parròquia Verge de la Pau (pl. De Ferran Casablancas, 4).

Altres actes diocesans

Trobada diocesana de la Pastoral de la Salut. Dissabte 21 de gener, de 9.30 h a 13.30 h, a l’Hospital de Sant Rafael de Barcelona (pg. Vall d’Hebron, 107), amb el lema: Pastoral de la salut i ecologia integral”. Inscripcions: T: 93 317 15 97, de dilluns a divendres de 9.30 h a 14.30 h (fins al 18 de gener).

Festivitat de Sant Antoni Abat. Dimarts 17 de gener a les 17.30 h, benedicció d’animals, pregària al Sant i distribució de recordatoris a la plaça de la parròquia de la Concepció (c/ Aragó, 299). Informació: www.parroquiaconcepciobcn.org

“Adolescents, joves, religions i tecnologia”. Dijous 19 de gener a les 19 h, a la Llibreria Claret (c/ Llúria, 5), col·loqui sobre els joves i les religions en l’entorn digital. Organitzat per l’Observatori Blanquerna, la Fundació Claret i Catalunya Religió. Hi intervindran: Màxim Muñoz, Míriam Díez, Alba Sabaté, Eloi Aran, Enric Vendrell i el cardenal Lluís Martínez Sistach.

Novahumanitas.Vols viure la teva vida de manera ben desperta i coherent? A Novahumanitas ens trobem un cop al mes perquè això sigui realitat. La propera trobada serà l’1 de febrer, a les 19 h, al carrer Àliga, 12 (Hostafrancs). Ens hi acompanyarà Mn. Josep Font, formador de Novahumanitas a Barcelona, València i Madrid. Us demanem que confirmeu la vostra assistència al T: 616 164 006. Trobareu més informació a: www.novahumanitas.org

Cafè Teològic. Diumenge 29 de gener a les 19.30 h, a la parròquia Puríssima Concepció (c/ Llúria, 70). Tema: El gènere sexual: innat o pressionat? a càrrec del Dr. Josep M. Simón Castellví, anterior president internacional dels metges catòlics, FIAMC (www.fiamc.org).

Institut Emmanuel Mounier de Catalunya. Dijous 19 de gener a les 19 h, “Torras i Bages: catalanisme i catolicisme”, a càrrec de Joan Lluís Pérez Francesch, professor de la UB. Al Seminari Conciliar (c/ Diputació, 231). Amb la col·laboració de la Facultat de Filosofia de Catalunya.

Associació d’Adoradores del Santíssim Sacrament. (Esclaves del Sagrat Cor) (c/ Mallorca, 232). Dia 19 de gener a les 12 h, oració davant del Santíssim Sacrament seguida d’Eucaristia.

Amics de Sant Francesc. Dijous 19 de gener de les 20 h a les 21 h, trobada entorn del tema de la pregària, amb fra Josep M. Massana. Als Franciscans de Santaló, 80.

Oratori Sant Felip Neri de Gràcia (c/ del Sol, 2). I) Dissabte 21 de gener a les 20 h, concert a càrrec d’Ensamble Amoria, repertori de música popular i clàssica, amb un recorregut des del s. XV als nostres dies. Donatiu: 5 €. Organitza Amics de Mozart. Més informació: T. 610 465 913. II) Diumenge 22 de gener a les 17 h, projecció DVD del Concert d’Any Nou des de La Fenice de Venècia, àries d’òpera i ballet, orquestra i cor del teatre de La Fenice, dirigit per Lorin Maazel. Aportació voluntària. Més informació: T. 650 009 755.

Cantates solidàries de Bach, a l’església de Sant Josep de Badalona (c/ Enric Borràs, 69). Dissabte 21 de gener a les 18.30 h, a càrrec de la coral Càrmina, conjunt instrumentista del Conservatori de Badalona i solistes, dirigits per Daniel Mestre. Entrada Lliure. Aportació voluntària.