Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

XXVII Jornada Catalana de Pastoral de la Salut, Feu el que Ell us digui

El Secretariat Interdiocesà de Pastoral de la Salut de la Tarraconense organitza el proper dissabte 24 d’octubre la XXVII Jornada Catalana de Pastoral de la Salut. La iniciativa, que tindrà lloc al Seminari Conciliar de Barcelona, porta enguany el lema “Confiar en Jesús com Maria, Feu el que Ell us digui” Jn. 2, 5.

Feu el que ell us digui

“El concepte “confiança” ens evoca a la seguretat que té un mateix o en l’altre, i també expressa la familiaritat en el tracte. La reflexió que ens proposa la Campanya del dia del malalt d’enguany és posar a Maria com a model de confiança en Jesús amb les dues accepcions anotades. Es tracta de reflexionar, pregar i actuar tenint com a model de realització personal i com a model d’acompanyament de les demés persones des del realisme de la vida humana en la seva multidimensionalitat vers la seva autonomia, la solidaritat i la fe, és a dir, vers la plenitud.

Maria és el model on hem de fixar-nos els agents de pastoral de la salut, perquè ella és especialment sensible a les necessitats i sofriments dels altres. Ella és model d’una actitud activa de la solidaritat i companyia, i, al mateix temps d’acceptació de les conseqüències últimes de l’amor. Present en els moments d’alegria i en els de pena, en una boda i al peu de la Creu, és aquella que s’avança a repartir tendresa, somriures i confiança en tots aquells que li demanen.

I que en el camí de preparació del SIMPOSIUM de la Pastoral Hospitalària, ella sigui model d’acolliment i de confiança total en l’acció de Déu en aquest món agredolç de la malaltia, ja que a través de la seva veu, sentim també nosaltres: “Feu el que Ell us digui”, per poder portar gestos de tendresa i misericòrdia de Déu a aquells que ens han convidat a acompanyar-los en el camí de la malaltia i de la salut”.

Mn. Juan Manuel Bajo Llauradó, Director-Coordinador del SIPS

Inscripcions

Per a poder assistir-hi, cal fer arribar la butlleta d’inscripció al següent enllaç a la Delegació Diocesana de Pastoral de la Salut o enviar-la per fax, (933171799) a la Delegació de Pastoral de la Salut de l’arxidiòcesi de Barcelona, carrer Sant Pau, 101. També es pot fer la inscripció per correu electrònic psalut@arqbcn.cat. L’horari d’inscripció és de dilluns a divendres de 9 a 14h.

La matrícula són 15 euros, i amb dinar inclòs 30 euros. Per efectuar el pagament, es pot efectuar a través de transferència bancària al número 2100  3200 93 2104948306  (La Caixa, Oficina Rivadeneyra).