Pàgina d'inici > Noticies > Educació

X Jornada de Mestres i Professors de Religió Catòlica

Els docents cristians tenen una cita el proper 9 d’abril amb la jornada organitzada per la Fundació Escola Cristiana i el Secretariat Interdiocesà d’Ensenyament de la Religió

El proper 9 d’abril se celebrarà, a La Salle Bonanova de Barcelona, la 10a Jornada de Mestres i Professors de les diòcesis amb seu a Catalunya, que organitzen el Secretariat Interdiocesà d’Ensenyament de la Religió a Catalunya (SIERC) i la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (FECC).

La jornada començarà a les 9:15 h i finalitzarà a les 17:30 h, comptarà amb la ponència inaugural Una crida a un canvi personal, cultural i social: els reptes de la Laudato Si’, a càrrec del P. Llorenç Puig, sj, i amb prop d’una desena de tallers, entre els quals Intel·ligència espiritual a través de la música i el cinema; Passat, present i futur de la classe de Religió; Tendències metodològiques en l’Ensenyament de la Religió o Celebrem la Misericòrdia a l’Escola!

La jornada conclourà amb l’acte musical i espectacle multimèdia Miseri-còr-dia: el secret dels 10 manaments, amb Peio Sánchez (seqüències cinematogràfiques), Xavier Morlans (monòlegs) i Antoni Olaf (teclats).

El preu de la jornada és de 30€ i recordeu que la inscripció la podreu fer fins al 21 de març en aquest enllaç