X Jornada de Mestres i Professors de Religió Catòlica

Els docents cristians tenen una cita el proper 9 d’abril amb la jornada organitzada per la Fundació Escola Cristiana i el Secretariat Interdiocesà d’Ensenyament de la Religió

El proper 9 d’abril se celebrarà, a La Salle Bonanova de Barcelona, la 10a Jornada de Mestres i Professors de les diòcesis amb seu a Catalunya, que organitzen el Secretariat Interdiocesà d’Ensenyament de la Religió a Catalunya (SIERC) i la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (FECC).

La jornada començarà a les 9:15 h i finalitzarà a les 17:30 h, comptarà amb la ponència inaugural Una crida a un canvi personal, cultural i social: els reptes de la Laudato Si’, a càrrec del P. Llorenç Puig, sj, i amb prop d’una desena de tallers, entre els quals Intel·ligència espiritual a través de la música i el cinema; Passat, present i futur de la classe de Religió; Tendències metodològiques en l’Ensenyament de la Religió o Celebrem la Misericòrdia a l’Escola!

La jornada conclourà amb l’acte musical i espectacle multimèdia Miseri-còr-dia: el secret dels 10 manaments, amb Peio Sánchez (seqüències cinematogràfiques), Xavier Morlans (monòlegs) i Antoni Olaf (teclats).

El preu de la jornada és de 30€ i recordeu que la inscripció la podreu fer fins al 21 de març en aquest enllaç

17 Maig, 2019
La germana teresiana guardonada per la seva trajectòria, aplicant el personalisme de Mounier vinculat amb Santa Teresa en totes les etapes de la seva vida