Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

Vols recordar tot un any del Full Dominical?

A les teves mans pots tenir en un sol volum tots els Full Dominicals de l’any 2015. Una bona lectura relaxada per fer memòria i aprofundir en la nostra vida arxidiocesana ideal per aquest mesos d’estiu

Ara teniu la possibilitat de disposar de tots els Fulls Dominicals de l’any 2015 enquadernats en un sol volum. Hi trobareu totes les cartes dominicals, els articles, les entrevistes, el santoral, les lectures dominicals i totes les notícies de l’iglésia de Barcelona de l’any passat.

El volum, editat en color, conté també dos DVD amb tots els videoreportatges que en la realitat augmentada han estat publicats en els fulls. La coberta i la contraportada del llibre recullen totes les portades dels fulls dominicals de l’any, tal com mostra la imatge.

L’edició d’aquest volum és una iniciativa de la Delegació Diocesana de Mitjans de Comunicació Social de l’Arquebisbat de Barcelona i podeu adquirir-lo a l’oficina de la delegació (c/ Bisbe 5 , 4a planta, de dilluns a divendres, de 9 a 14 h), pel mòdic preu de 29,95 €. Teniu a les vostres mans un bon recull per llegir relaxadament aquest estiu. Els subscriptors del Full Dominical el rebran a casa seva, sense cap cost addicional.