Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

Vine a viure els colors de l’amistat, de la fe, de la vida

El MCJ-MUEC organitza un campament d'estiu, enguany inspirat en el Holly Festival, que tindrà lloc del 25 al 28 de juny al Molí de Roda a Calaf

El Moviment Cristià de Joves d’Acció Catòlica organitza des de fa anys uns Campaments d’estiu adreçats a joves que estan en contacte de forma més o menys estable amb grups parroquials. Aquesta edició tindrà lloc del 25 al 28 de juny al Molí de Roda a Calaf.

El MCJ-MUEC, com a Moviment d’ Acció Catòlica, vol ajudar a tots els joves a descobrir un camí de fidelitat a l’Evangeli en les seves vides personals i també en el si de la comunitat parroquial. Per això els joves es descobreixen formant part d’una xarxa d’Església més ampla, que comparteixen amb altres nois i noies, sense que això suposi un allunyament de la vida parroquial, sinó el contrari.

Es tracta d’un moviment recent, d’acció catòlica general, obert a tots els joves de parròquia que busquin un espai per a conèixer Jesús, aprofundir en la fe, realitzar estudis d’evangeli, revisions de vida… una manera de coordinar i aprofitar millor espais comuns, per conèixer nova gent i donar nos nous instruments.

“Serem feliços en l’amistat i el servei”

Per a qui estigui interessat, en aquest enllaç (Part A, Part B, Part C) s’adjunta el material de la Campanya “Serem feliços en l’amistat i el servei” que enguany ha marcat el Curs dels joves del Moviment. És un material pensat per a que cada parròquia el pugui utilitzar de forma autònoma.