Pàgina d'inici > Noticies

Vacances joves plenes d’activitats

Un estiu ple d’activitats de la Delegació de pastoral de joventut, perquè aprofiteu 100% les vacances. N'hi ha per a tothom i per a tots els gustos: curs d'animadors, setmana solidària, Camino de Santiago, Taizè i el Summer event dels sentinelles del matí

Del 7 al 11 de juliol SETMANA CATEQUÈTICA 2 cursos per animadors de joves

Les delegacions de joventut de Barcelona, Terrassa i Sant Feliu ofereixen dos cursos per a animadors de fe de joves dins la Setmana catequètica que fa anys organitza el SIC al Seminari. Serà de dilluns a dijous de 16h a 18.45h. Estan pensats per aquells que volen iniciar-se i/o aprofundir en la tasca d’acompanyar els joves a Crist. Ideal per catequistes de confirmació, animadors de joves, monitors d’esplai, professors de religió, religiosos i capellans treballen amb joves. Aquí teniu la informació per inscriure’s. Abans del 3 de juliol.

Del 14 al 18 de juliol SETMANA SOLIDÀRIA Vine a viure una experiència de solidaritat

Els mesos d’estiu donen per molt: descansar, sortir amb els amics, viatjar,… però també per a donar-se als altres. Enguany es torna a celebrar la Setmana solidària. Cinc dies per fer un voluntariat en alguna institució d’Església que serveixi a persones necessitades. Els interessats es poden inscriure abans del 5 de juliol.

Del 26 de juliol al 3 d’agost CAMINO DE SANTIAGO Seguim els passos de l’apòstol Jaume

Ja són més de 60 joves els apuntats al Camino! Caminar, activitats, joves, pregària, natura, art, catequesis per joves, etc. una experiència transformadora pels joves de Barcelona. El sr. cardenal acompanyarà als joves durant dos dies.
Les inscripcions continuen obertes. El dijous 3 de juliol es farà una reunió informativa a la delegació de joventud (c / Villaroel 81, baixos).

Del 17 al 24 d’agost TAIZÈ

De nou el SIJ ofereix la tercera setmana d’agost un pelegrinatge per a tots els joves de les diòcesis catalanes a Taizè. Inscripcions obertes fins el 15 de juliol!

Del 28 al 31 d’agost SUMMER EVENT a Barcelona

Cada any es reuneixen tots els joves que han fet experiència d’Una Llum a la Nit, per viure junts uns dies de formació, convivència i missió. Enguany per primera vegada serà fora d’Itàlia, a Barcelona. Hi ha 150 places, i cal tenir entre 20 i 35 anys i haver viscut Una Llum a la Nit. Si estàs interessat, envia aquest formulari i rebràs confirmació.