Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

Una sola Església per a totes les cultures

"Caminem junts en la diversitat" organitza una sortida per fomentar la convivència de tots els creients, independentment del lloc de naixement, cultura o llengua

El col·lectiu “Caminem junts en la diversitat” de la Delegació de Pastoral Social de Barcelona organitza una sortida  a Ripoll i Sant Joan de les Abadesses el diumenge 1 de juny. En aquesta sortida hi estan convidats a participar les comunitats d’emigrants i els membres de comunitats parroquials i moviments.

L’objectiu de “Caminem junts en la diversitat” és fomentar una pastoral multicultural i de convivència de tots els creients que formen l’Església de Catalunya independentment del lloc de naixement, cultura o llengua. Des de la Delegació de Pastoral Social  es treballa per crear una pastoral transversal que abasti tots els àmbits de la vida de l’Església. Es per això que l’activitat està adreçada a immigrants i autòctons, per arrelar a tota la xarxa de parròquies i arxiprestats.

La convivència tindrà lloc el diumenge 1 de juny a Ripoll i Sant Joan de les Abadesses. La sortida es farà des de la Plaça Universitat de Barcelona a les 8:15. Es necessària inscripció prèvia.