Pàgina d'inici > Noticies > Càritas

Un petit esforç que comporta una gran ajuda

Més de 800 persones van participar en la caminada solidària organitzada per Càritas, que té com a finalitat eradicar la pobresa infantil

S’han penjat una medalla però no han guanyat cap cursa. Només van participar en una caminada de 5,2 kilòmetres: l’organitzada per Càritas diocesana de Barcelona en favor del projecte Paidós. Grans i petits van poder gaudir, aquest dissabte, d’una caminada per Collserola que comptava amb algunes dificultats físiques com rampes, escales o túnels. Sabien a quins obstacles s’enfrontaven però, tot i així, els participants sortien des de l’inici amb un somriure i molta motivació: i és que la finalitat de la marxa s’ho mereixia, l’eradicació de la pobresa infantil. Equipats amb una samarreta solidària i una ampolla d’aigua, tots els participants es van posar en marxa amb la intenció d’arribar a la meta amb els mateixos ànims que havien sortit.

Botifarrada per a tots

Per sort, el paisatge tan verd amenitzava la caminada, que va estar recolzada per la Federació d’entitats excursionistes de Catalunya, la Diputació de Barcelona i el centre excursionista de Gràcia.

Per tal de recuperar forces després d’un passeig de més de dues hores, els participants van rebre un dinar molt apetitós: un entrepà de botifarra, que van poder menjar plegats. La participació va ser un èxit ja que més de 800 persones –entre voluntaris, donants, socis i aquells que volien aportar també el seu granet de sorra- van voler ajudar l’entitat amb aquest ambiciós projecte. Veient els bons resultats, Càritas va avançar que l’any vinent tornaria a repetir aquesta iniciativa i va apel·lar als participants a que es guardessin la data. D’aquesta manera, la caminada solidària a favor dels infants més desfavorits esdevindrà una de les activitats clàssiques de l’entitat.