Pàgina d'inici > Noticies > Joventut

Un inici de curs amb les piles ben carregades d'il·lusió

La Delegació diocesana de Pastoral de Joventut engega el 2015 amb un ampli ventall d’activitats

La Delegació diocesana de Pastoral de Joventut engega el nou curs amb un ampli ventall d’activitats per aquest inici d’any. Es tracta d’un nou curs ple de reptes i il·lusions.  Són un conjunt d’iniciatives que creen llaços de comunió entre els joves de la nostra Església, i els ajuda a créixer en la fe. Units tots en la pregària.

22/01/2015 Pregària ecumènica jove

La unitat dels cristians segueix sent un somni de Jesús encara per complir. Et proposem venir a pregar amb joves evangèlics, catòlics i ortodoxos i posar una espelma per la unitat dels cristians. Ens acompanyarà el Cardenal Arquebisbe de Barcelona, Lluís Martínez Sistach i pastors i preveres de les diverses confessions. Ens acompanyaran amb els cants els joves de Worship Central, els joves de l’església protestant de Valldoreix i els músics de la delegació. 20h Santa Anna.

31/01/2015 Una llum a la nit

De nou sou convidats a portar la Llum de Jesús als joves que caminen en la Nit dels carrers de Barcelona. Una nova oportunitat per veure com, amb l’ajuda de l’Esperit Sant, Déu pot guarir, salvar, perdonar i canviar la història de molts joves a través nostre. El Sr. Cardenal ens acompanyarà en aquesta 14a edició a la nostra ciutat. Sentinelles, la Nit ens espera de nou! 19h. Santa Anna. / 22h. Església de Sant Jaume

01/02/2015 CAFÈ YOUCAT L’amor sap de gèneres?

Què diu l’Església sobre l’amor entre persones del mateix sexe? Està en contra o a favor? És el mateix l’amor entre dos persones del mateix sexe? L’orientació sexual es pot triar? Els gèneres sexuals són un fet cultural? Estela Alonso, de la Fundació Desarrollo y Persona, psicòloga amb molta experiència en qüestions d’afectivitat, ens ajudarà a reflexionar sobre un tema tan delicat i alhora interessant com és el de l’homosexualitat i l’afectivitat. Us hi esperem! 18h. Santa Anna.

05/02/2015 Comença ALPHA UNIVERSITARIS / 06/02/2015 Comença ALPHA JOVES

Comencem de nou els sopars Alpha per a joves des de la delegació. Una experiència divertida i emocionant on, a través de diversos sopars, els joves poden convidar als seus amics amb inquietuds i debatre amb ells el sentit de la vida, la felicitat o la fe. Són els mateixos joves, vinguts de diverses procedències eclesials, qui ho organitzen. Preguem per ells. Hi haurà un altra Alpha per universitaris els dijous a les 20:30h a c/ Villaroel 81 i un per joves de 25-35 a Santa Anna a les 20:30h. Enguany també començarà Alpha en alguna parròquia.

14/02/2015 Santa Teresa i els joves

Què diria Santa Teresa als joves del segle XXI? Anna Boj, priora del convent de les carmelites descalces de Mataró, ens mostrarà com l’espiritualitat de la santa és més actual del que sembla, i ens donarà claus de lectura per explicar-la als joves. També presentarem la trobada europea d’agost a Avila, i alguns recursos per a treballar textos teresians als grups de joves. Destinat a animadors de fe de grups de joves, confirmació, monitors d’esplai, professors de religió. 10:30h. Delegació (c/ Villaroel 81)

El curs d’animadors del 24 de gener, l’hem traslladat pel 14 de febrer al matí, a la seu de la Delegació diocesana de Pastoral de Joventut (Villarroel 81, bx)

Delegació diocesana de Pastoral de Joventut de Barcelona