Pàgina d'inici > Noticies

Trobada del Mijac

El Mijac (Moviments d’infant d’acció catòlica) de l’Arquebisbat de Barcelona i la diòcesis de Terrassa va viure, el diumenge 20 de novembre, la seva assemblea diocesana i la jornada d’iniciació a nous militants a la parròquia de Santa Magadalena  de Roquetes  on hi assistiren més de seixanta infants y una trentena d’animadors. El Sr. Cardenal […]

El Sr. Cardenal Arquebisbe, Dr. Lluís Martínez Sistach, va dirigir unes paraules als més petits on els recordar que “vosaltres també podeu trobar a Jesús en la pregària – que heu de fer cada dia sens falta – i també trobar-lo si teniu els ulls ben oberts en els companys i amics de jocs i estudis. Jesús és fa sempre present en les persones que estimen. Sigueu sempre un bons nois amics de Jesús”. També , i ja que els infants havien fet un treball previ sobre la paràbola del gra de mostassa els animà tot dient: “el Mijac també és aquest petit grà de mostassa que amb el vostre esforç, convidant a amics a participar-hi, i amb la col·laboració dels vostre animadors, entre tots el podem fer créixer”.

El Sr. Cardenal estigué acompanyat en al trobada de Mn. Miquel Àlvarez, consiliari diocesà del Mijac.