Trobada de mestres de religió catòlica a Saragossa

El Secretariat diocesà d'Educació Catòlica ha participat en aquesta jornada per a professors de religió catòlica de les diòcesis de la Rioja i l'Aragó

El passat dissabte 30 de març es va celebrar la trobada de mestres de religió catòlica de les diòcesis de la Rioja i l’Aragó a la ciutat de Saragossa. El Secretariat diocesà d’Educació Catòlica de l’Arquebisbat de Barcelona hi va assistir per mitjà d’un dels seus membres en actiu i actual mestre de religió a l’escola pública, Jaume Capella.

L’objectiu de la trobada era conèixer i compartir experiències viscudes en altres comunitats veïnes i germanes. Les jornades van ser d’allò més profitoses gràcies al caliu dels mestres i dels ponents que hi van participar. Així doncs, mestres de religió de les tres diòcesis presents van decidir establir, intercanviar i proposar noves estratègies per mantenir viu l’esperit de la matèria en entorns públics i van debatre sobre el seu futur.

Propera trobada de mestres a Sabadell

D’altra banda, el proper dissabte, 6 d’abril, l’escola Sagrada Família de Sabadell acollirà la XIII Trobada de Mestres i Professors de Religió de les diòcesis amb seu a Catalunya, amb el lema “Aprendre-Ensenyar”. Organitzen aquesta jornada el Secretariat Interdiocesà d’Ensenyament de la Religió a Catalunya i la Fundació Escola Cristiana de Catalunya.

21 Agost, 2019
Entrevista a l'escriptor i poeta madrileny F. Javier Expósito sobre les seves sensacions després de la peregrinació a Palestina i Israel
19 Agost, 2019
El segon capítol de l'Instrumentum Laboris proposa una conversió ecològica integral que es preocupi per la terra amazònica i pels pobles indígenes que habiten en ella