Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

Terrassa, campiona de la competició dels seminaristes

Els futurs sacerdots canvien els altars pel camp amb el tradicional partit de futbol en honor al seu patró Sant Josep

Cinc són els anys que el Seminari Conciliar de Barcelona, el Seminari Interdiocesà de Catalunya i el Seminari de Terrassa es disputen el tradicional torneig de futbol el dia del seu patró, Sant Josep.

Enguany el campió ha estat el Seminari de Terrassa, que també havia organitzat l’acte al nou camp de futbol de l’escola La Farga, a Sant Cugat del Vallès.

Germanor entre seminaristes

Els futurs sacerdots han canviat l’hàbit per la pilota en un torneig molt renyit, amb alguna que altra picabaralla i moltes bromes. “Per nosaltres és important trobar-nos tots, és una bona trobada de germanor, per trobar-nos tots, el futbol acaba sent el de menys, l’important és veure’ns tots”, assegura Javier Ojeda, un dels seminaristes de Sant Feliu de Llobregat.

Els partits

Han estat 80 minuts repartits en tres partits. Primerament, han jugat els seminaris de Barcelona i de Terrassa que ha finalitzat amb la victòria dels primers. El segon partit l’han disputat els barcelonins amb els seminaristes interdiocesans i finalment aquests s’han disputat l’últim partit amb els de Terrassa. Després de dues victòries han acabat guanyant el torneig.

Un cop finalitzada la competició, tant guanyadors com derrotats, van celebrar el torneig que va acabar amb una pregària i un sopar en germanor.