Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona > Joventut

“Taizé-Catalunya 2015: una amistat que perdura”

Les delegacions diocesanes de pastoral juvenil organitzen una jornada, el 16 de maig, al voltant de la comunitat de Taizé

En commemoració del centenari del naixement del Germà Roger, el 75 aniversari de la fundació de la comunitat i el desè aniversari de la mort del germà Roger les delegacions diocesanes de pastoral juvenil i diferents grups pròxims a la comunitat de Taizé organitzaran, el dissabte 16 de maig, una jornada de pregària, testimonis i grups per compartir els signes d’esperança.

Moltes de las parròquies van participar activament en la trobada europea de joves, organitzada per la comunitat de Taizé, l´any 2000 a la diòcesis de Barcelona, on gairebé 80.000 joves van ser acollits per les parròquies, les famílies i les comunitats religioses. Per això proposen aprofitar aquesta celebració per tornar a convocar totas aquelles persones de las parròquie i ajudar a reviure la experiència de trobada amb Jesucrist, de fe i de servei.

La jornada comptarà amb un germà de Taizé. Durant el matí, està previst que tinguin lloc diferents tallers sota el paraigües “compartim els signes dels temps”. A la tarda, un germà de la comunitat conduirà un espai per reflexionar junts la carta sobre una nova solidaritat, la qual proposa quatre camins per ser “sal de la terra”.

La jornada acabarà amb una oració a la Basílica de Santa Maria del Mar. Per a més informació es pot consultar el programa de la jornada i les inscripcions al web: www.taizecatalunya2015.cat o escriure a info@taizecatalunya2015.cat

Cartell_TaizeCatalunya2015_baixa.pdf