Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

S'estrena a Barcelona 'Footprints'

Arriba als cinemes la darrera pel·lícula de Juan Manuel Cotelo sobre el pelegrinatge espiritual i físic d'un grup de joves cap a Santiago de Compostela, Arriba als cinemes la darrera pel·lícula de Juan Manuel Cotelo sobre el pelegrinatge espiritual i físic d'un grup de joves a Santiago de Compostela

Aquest cap de setmana del 14 al 15 d’octubre s’estrena a Barcelona la nova pel·lícula de Juan Manuel CoteloFootprints. La pel·lícula retrata la història d’un grup de joves que decideixen fer plegats el camí de Santiago, juntament amb un mossèn que els acompanyarà durant el viatge físic i espiritual que viuran.

Viatge interior

Segons el director de Footprints, el principal repte de la pel·lícula ha estat “retratar un viatge interior, aquella transformació interna dels caminants”. En total són 40 els dies que emmarquen l’aventura, durant els quals els pelegrins recorreran 1.000 km, que suposaran la aventura més gran de les seves vides. La ruta que faran passa pel Camino del Norte, per la Ruta Lebaniega i pel Camino Primitivo, amb diverses excursions, com la casa de Sant Igansi de Loiola, els Pics d’Europa o pregar a la verge de Covadonga. Pas rere pas, serà el resultat de tot tipus d’emocions des del sofriment, la superació, l’alegria, la reflexió personal i l’amistat que forjaran els protagonistes.

Estrena a Barcelona

La productora i la distribuïdora de la pel·lícula INFINITO+1 ha decidit que seran els espectadors els que prendran la iniciativa i sol·licitaran l’estrena de Footprints a les sales de cinema, a través de la web (www.footprintslapelicula.com). A Barcelona, a partir del divendres estarà disponible al Gran Sarrià i el Cinema Comèdia.

Entrada solidària

Una part de la recaptació de la venda d’entrades es destinarà a donar suport a programes de Càritas dirigits a persones i famílies sense llar, ja que lluiten cada dia per tirar endavant amb afany de superació i sacrifici, dos valors amb què Footprints s’identifica i solidaritza.