Pàgina d'inici > Noticies > Missions

Sembradors d’estrelles

Participa al projecte d’infància missionera amb Jesús a Betlem per les vigílies de Nadal

QUÈ?

Sembradors d’Estrelles és una manera senzilla de tornar al Nadal el seu autèntic sentit, amb l’anunci del naixement del Fill de Déu: “Jesús neix per a tu”. Cal ser valents per a seguir dient-ho en un món de silencis culpables. Els nens i els seus petits gestos poden sorprendre’ns amb veritables miracles. Segur que per a molts l’estrelleta toca més el cor que la solapa. La missió és una cosa que es comparteix. Aquest és l’objectiu de Sembradors d’Estrelles, compartir que Jesús neix per a tothom.

PER QUÈ?

Està bé sortir als carrers i portar amb les estrelles l’agraïment dels missioners per l’ajuda rebuda dels cristians de rereguarda. Serà bo regalar alguna cosa, petita, gairebé insignificant, però amb molt de sentit.

QUI?

L’activitat s’adreça especialment a nens, però estan convidats tots els que vulguin participar en aquest agraïment. Es pot organitzar a nivell parroquial, escolar, diocesà, i també familiar.

A ON?

Als carrers de la teva ciutat, barri o poble, són el millor escenari per a sembrar el Nadal entre els teus veïns. Surt al carrer, comparteix la bona notícia i regala una estrella a les persones que trobis. Recorda l’important: Jesús neix per a tu.

QUAN?

La sembra d’estrelles és una activitat que es celebra a les vigílies del Nadal. Vols organitzar Sembradors d’Estrelles a la teva parròquia o col·legi? Demana les estrelles a la teva delegació de missions.