Pàgina d'inici > Noticies > Càritas

Salvador Busquets Vila, nou Director de Càritas

El cardenal arquebisbe, Lluís Martínez Sistach, president de Càritas Diocesana de Barcelona, ha nomenat el Sr. Salvador Busquets Vila nou director d’aquesta entitat, que lluita pels més desafavorits de la nostra societat

El cardenal ha procedit a aquest nomenament un cop escoltat el Consell  Diocesà de Càritas de Barcelona.

El Sr. Salvador Busquets és nascut l’any 1958, és llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials, formació que ha completat amb diversos postgraus, entre ells Fiscalitat i Màrqueting. És casat i pare de família. Ha desenvolupat la seva trajectòria  en la empresa privada fins l’any 1995 en què es va incorporar a l’organització Arrels Fundació com a coordinador general i posteriorment com  a director de la mateixa, on ha prestat el seus serveis per un període de disset anys. Actualment, és el coordinador de les entitats socials de la Companyia de Jesús a Catalunya.

Ha estat membre de diferents plataformes relacionades amb la pobresa i l’exclusió social: Vocal del Consell Assessor de Polítiques Socials i Familiars de la Generalitat de Catalunya (CAPSIF), membre de la Vocalia de Pobresa de l’ECAS (Entitats Catalanes d’Acció Social), i del Grup de Treball  d’Habitatge de la Taula del Tercer Sector, entre d’altres.