Trobada de Secretaris generals i Ecònoms diocesans

El Seminari Conciliar de Barcelona acull una reunió dels Secretaris generals i Ecònoms de les diòcesis amb seu a Catalunya

El dia 13 de setembre al Seminari Conciliar de Barcelona va tenir lloc la reunió dels Secretaris generals i Cancellers amb els Ecònoms i Delegats diocesans d’Economia de les deu Diòcesis amb seu a Catalunya. Era una petició que els feia la Conferència Episcopal Tarraconense.

Van presidir la reunió l’Arquebisbe d’Urgell, Mons. Joan-Enric Vives, Secretari de la CET i Mons. Francesc Pardo, bisbe de Girona, Responsable de l’àmbit d’Economia de la CET i Vocal del Consell d’Economia de la CEE. Actuà de secretari Mn. Norbert Miracle, Vicesecretari de la CET, i hi acudiren tots els convocats, excepte un ecònom.

Fou l’ocasió per al treball coordinat amb els responsables renovats que s’han donat en algunes Diòcesis, i van tractar qüestions dels seus respectius àmbits, entre les quals la Memòria d’activitats de l’Església a Catalunya, la propera Jornada de Germanor de l’11 de novembre, les immatriculacions, l’aplicació que es va fent de la Llei de transparència i de la protecció de dades, algun tema de testaments i l’aplicació de la Llei de Centres de culte, entre d’altres qüestions.

El bon clima de comunió i de compartició que s’hi va donar aconsella que es mantinguin aquestes reunions que ajuden a enfocar amb major unitat els reptes en els camps de la pastoral.

23 Maig, 2019
La Parròquia de Sant Agustí del Raval es tenyeix de vermell per celebrar la festivitat de la patrona dels impossibles amb el bisbe Antoni Vadell
22 Maig, 2019
El reportatge de cristians perseguits exposa la greu situació de la llibertat religiosa al món