Pàgina d'inici > Noticies > Catecumenat

Recés per a catecúmens

El Servei Diocesà per al Catecumenat organitza un acte ple de reflexió i pregària compartint les experiències personals dels assistents

Una vegada més, el Servei Diocesà per al Catecumenat ha organitzat, com ja és habitual al voltant de les dates properes a la Conversió de Sant Pau, el Recés per a Catecúmens.

El recés

Enguany, l’acte va tenir lloc el diumenge dia 22 de gener al Seminari Salesià Martí-Codolar amb la participació de catecúmens, padrins, familiars, acompanyants i preveres. La reflexió del recés va anar a càrrec del doctor en Teologia Moral, Aurelio Cerviño, qui va parlar de la seva experiència personal de fe.

A continuació, hi va haver un temps personal de pregària i d’interiorització de tot allò que cada catecumen viu en el seu procés. Tot seguit, els assistents van compartir les seves experiències personals, tant pel que feia a la seva pròpia conversió com en el seu procés d’itinerari catecumenal.

Després del dinar i d’una sobretaula fraterna, va tenir lloc la celebració de l’Eucaristia presidida pel delegat diocesà per al Catecumenat, Mn. Felip-Juli Rodríguez.