Pàgina d'inici > Noticies > Catecumenat

Recés de catecúmens

Més de 50 persones entre catecúmens, acompanyants i catequistes assisteixen al Recés de Catecúmens, amb la festa de la Conversió de Sant Pau com a teló de fons, al seminari salesià de Martí Codolar.

Organitzat pel Servei Diocesà del Catecumenat ha tingut lloc al seminari salesià Martí Codolar el Recés de Catecúmens, acompanyats dels seus catequistes i familiar, que cada any té lloc als vols de la festa de la Conversió de Sant Pau. Més de cinquanta persones es van aplegar per escoltar el testimoni de vida cristiana del laic, Jaume Galobart, delegat diocesà del catecumenat i de laics de la diòcesis de Terrassa, que va destacar que en el seguiment a Crist “no podem donar-ho tot per fet i hem de restar oberts a les sorpreses de Déu”. Els catecúmens, varen gaudir d’una llarga estona de pregària personal i varen compartir el seu testimoni de vida a la recerca de Crist, testimonis verament colpidors per aquells que han estat batejats de petits. Acabat el dinar de germanor va tenir lloc la celebració de l’eucaristia presidia per Mn. Felip-Juli Rodríguez Piñel, Delegat diocesà per la Catecumenat. Per alguns dels catecúmens aquest recés ha estat el pas preparatori al Ritu d’elecció on, aquells catecúmens que després de dos anys de formació han acabat el seu procés de conversió, seran escollits pel bisbe per rebre els sagraments d’iniciació cristiana, baptisme, confirmació i eucaristia, en les properes festes pasqual. El Ritu d’Elecció, anomenat també de l’ Inscripció del nom, tindrà lloc el proper diumenge 14 de febrer, primer diumenge de quaresma, a la Catedral de Barcelona durant la missa de set del vespre. A 2/4 de sis tindrà una catequesi introductòria.