Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

Programa d’actes del proper pelegrinatge diocesà a Roma

Consulta l'agenda d'esdeveniments dels dies 28, 29 i 30 de juny amb motiu del Consistori en què serà creat Cardenal Mons. Joan Josep Omella Omella

Després de la carta que el Sr. Cardenal Electe, Mons. Joan Josep Omella Omella, va adreçar a tots els diocesans el passat 22 de maig amb motiu de la seva creació com a Cardenal pel Papa Francesc el proper 28 de juny a Roma, us donem a conèixer alguns detalls sobre els actes del Consistori en el que seran creats cinc nous cardenals.

Dimecres 28 de juny de 2017

• 10:00 hores – Audiència del Papa Francesc a la Plaça de Sant Pere del Vaticà.
  • 16:00 hores – Consistori de creació de cinc cardenals presidit pel Papa Francesc a la Basílica de Sant Pere del Vaticà.
  • 18:00 a 20:00 hores  – Visita de cortesia als cinc nous cardenals a l’Atri de l’Aula Pau VI.

Dijous 29 de juny de 2017, Solemnitat dels Apòstols Sant Pere i Sant Pau

• 9:30 hores – Santa Missa presidida pel Papa Francesc a la plaça de Sant Pere del Vaticà amb els nous cardenals.
  • 13:30 hores – Recepció i bufet en el Pontifici Col·legi Espanyol de Sant Josep, de Roma:

Pontifici Col·legi Espanyol de Sant Josep
Via di Torre Rossa, 2
00165 ROMA

Divendres 30 de juny de 2017

• 10:00 hores – Santa Missa en acció de gràcies presidida pel nou Cardenal, Mons. Joan Josep Omella Omella, Arquebisbe de Barcelona, a la Capella del Pontifici Col·legi Espanyol de Sant Josep, de Roma:

Pontifici Col·legi Espanyol de Sant Josep
Via di Torre Rossa, 2
00165 ROMA

PELEGRINATGE DIOCESÀ
Com ja us vam informar, l’Arquebisbat de Barcelona ha organitzat del 27 del 30 de juny un pelegrinatge diocesà a Roma per acompanyar el nou Cardenal en els actes esmentats. S’ha encarregat l’organització d’aquest pelegrinatge al Club + Amics de Catalunya Cristiana i Ràdio Estel que, a través de l’agència de viatges RUTH TRAVEL, tindrà cura de l’organització tècnica de l’esmentat pelegrinatge. Les places són limitades. Caldrà, doncs, com ja us vam indicar, contactar amb l’esmentada agència de viatges, de la qual us recordem les dades:
RUTH TRAVEL
València 247  1er. 1a.B
08007 – Barcelona
Tel 93 467 32 44
Correu electrònic: info@ruthtravel.es

PER ALS QUI VAGIN PEL SEU COMPTE
Com bé sabeu també, si algú té previst participar en els actes del Consistori, però anant pel seu compte, tingueu present que, per tal de disposar de les invitacions als actes previstos a Roma, heu de contactar amb la Secretaria General de l’Arquebisbat de Barcelona a través d’un correu electrònic creat especialment per al pelegrinatge: cardenal2017@arqbcn.cat o bé trucant al mòbil 681 08 88 66, en horari de 9 a 14 hores i de 16 a 19 hores. La data límit d’inscripció serà el dilluns 12 de juny, a les 14 hores.

Caldrà que ens notifiqueu les següents dades:

• Nom i cognoms
  • Núm. de DNI o passaport
  • Parròquia, congregació religiosa, associació, fundació o entitat
  • Telèfon de contacte
  • Mail de contacte

Les persones que ja hagueu contactat i facilitat les dades sol·licitades per a la vostra inscripció a través del correu electrònic cardenal2017@arqbcn.cat, rebreu la confirmació de la vostra petició a través d’un correu electrònic de resposta, per estricte ordre de recepció de les sol·licituds. En aquest mateix mail de confirmació us indicarem on rebre les invitacions per assistir als diferents actes abans esmentats, així com altres concrecions adreçades als preveres i diaques que vulguin concelebrar.

EUCARISTIA A LA BASÍLICA DE LA SAGRADA FAMÍLIA DE BARCELONA

Mons Joan Josep Omella, en acció de gràcies per la nova missió com a Cardenal nomenat pel Papa Francesc, presidirà l’Eucaristia a la Basílica de la Sagrada Família el diumenge 2 de juliol de 2017, a les 18 hores. Tothom hi és convidat. Oportunament s’informarà de com es podran obtenir les invitacions per tal d’assistir-hi.

Sergi Gordo Rodríguez, prev.
Secretari General i Canceller