Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

Premi internacional a l’Apostolat del Mar de Barcelona

El grup de voluntaris d’ Stella Maris ha vist recompensada la seva dedicació a la gent del mar amb el guardó internacional de “International Seafers Welfareand Assistence Network” (ISWAN)

El diaca i delegat diocesà de pastoral del mar, Ricard Rodríguez Martos, ha recollit en nom seu i de tots els voluntaris d’Stella Maris Barcelona el guardó internacional que reconeix la seva ingent tasca d’acollida i acompanyament a tots els vaixells i tripulacions que fondegen al port de Barcelona.

El premi, que reconeix l’apostolat del mar barceloní com el Millor Centre del món,  els ha estat lliurat a Manila, aquest divendres 24 de juny, de mans del Secretari General de l’Organització Marítima Internacional (OMI), Kitack Lim.

A l’acte de lliurament hi van participar unes 300 persones en representació d’altres entitats de suport a la gent del mar entre ells els principals competidors de Barcelona per aquest guardó, com Stella Maris d’Austràlia, i la nord americana Port Arthur International Seafares Center, dos dels grans centres d’acollida naval del món i amb sana rivalitat amb Barcelona.

Ricard Rodriguez Martos ha dedicat aquest premi als més de quaranta voluntaris que fan possible desinteressadament, dia rere dia, la tasca d’Stella Maris Barcelona amb el suport del Port de Barcelona i de l’Església barcelonina. El director de Setlla Maris Barcelona ha volgut remarcar el propòsit d’aquesta institució: “Stella Maris és la llar lluny de la llar”.

Felicitem al delegat diocesà per la seva tasca i la del seu equip de voluntaris que porten esperança i caliu a aquells que, pel seu ofici, són lluny de les seves llars, familiars, amics i tradicions