Pàgina d'inici > Noticies > Familia i Vida

Posar en pràctica l'Amoris Laetitia

La Delegació diocesana de Pastoral Familiar organitza diferents conferències per aprofundir sobre diversos punts de l’Exhortació Amoris Laetitia

Mig any després de la publicació de l’Exhortació Amoris Laetitia,  la  Delegació diocesana de Pastoral Familiar de l’Arxidiòcesi de Barcelona organitza unes jornades els dies 10 i 11 de novembre a l’Aula Magna del Seminari Conciliar, per reflexionar en els punts sobre el matrimoni i la família. Concretament, el programa de les jornades se centrarà a aprofundir en el significat de les propostes que el papa Francesc ofereix per enfortir el matrimoni i la família i per donar resposta a aquells casos que no s’identifiquen segons l’ideal que proposa l’Església.

A qui van adreçades?

Les jornades van adreçades principalment a preveres, diaques, religiosos/es, laics/ques, i agents de pastoral familiar, als qui l’Exhortació els demana que acompanyin els esposos en el camí de l’amor amb fidelitat a la vida familiar. Tanmateix, estan obertes a persones i grups que puguin estar interessats en conèixer el contingut de les ponències d’aquestes jornades.

10 de novembre de 2016

La jornada començarà amb una introducció a càrrec del Delegat diocesà de Pastoral Familiar, el Dr. Manuel Claret. Seguidament, el President de la Pontifícia Acadèmia per a la Família a Roma, Mons. Vincenzo Paglia, parlarà sobre “La Família avui: reptes, Valors. Els Semina Verbi”. Més tard, el professor de Teologia Moral de l’ISCREB Dr. Antoni Nello, parlarà sobre “Les aportacions morals de l’Amoris laetitia”.

11 de novembre de 2016

El dia següent, començarà amb l’Arquebisbe Emèrit de l’Arxidiòcesi de Barcelona i membre dels Sínodes Episcopals de 2014 i 2015 sobre la familia, el Cardenal Lluís Martínez Sistach, el qual parlarà sobre “L’Amoris laetitia i el Magisteri de l’Església. Novetats del Sínode i de l’Amoris laetitia”.. El precedirà el professor de Teologia Moral de la Facultat de Teologia de Catalunya, el Dr. Gaspar Mora on parlarà sobre “Perspectives Pastorals. Preparació al matrimoni“. Finalment clourà aquestes jornades  l’Arquebisbe de Barcelona Mons. Joan Josep Omella.

Acte obert a tothom.