Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

Pessebres al cor de Barcelona

Descobreix un recorregut per alguns dels pessebres més populars de la ciutat

El mes de desembre moltes llars conserven la tradició d’instal·lar un pessebre a casa seva. Més enllà de l’àmbit domèstic, us proposem recórrer el centre de Barcelona amb l’objectiu de visitar els pessebres instal·lats en quatre punts emblemàtics: el claustre de la catedral de Barcelona, la parròquia de Mare de Déu de Betlem, el Museu Diocesà i el Museu Marès.

Diorames i miniatures

Amb l’inici del temps d’Advent, aquest cap de setmana el pessebre de la Catedral ha quedat instal·lat en el claustre de la Seu. Aquest naixement serà beneït pel cardenal Joan Josep Omella per Nadal, com a preludi de la Missa del dia. Abans, aquest dissabte 1 de desembre s’inaugura l’exposició de pessebres al Museu Diocesà de Barcelona, situat al Palau de la Pia Almoina. Aquesta mostra, que es fa amb la col·laboració de l’Associació de Pessebristes de Barcelona, compta amb 5 diorames i una vintena de pessebres en miniatura.

El pessebre a Betlem

Des del 25 de novembre també es pot visitar el pessebre monumental que un any més ha instal·lat la mateixa Associació de Pessebristes però en aquest cas al Museu Marès, a la plaça de Sant Iu de Barcelona. Finalment, a la cripta de la parròquia de Mare de Déu de Betlem també es pot gaudir d’un dels pessebres més emblemàtics que acull el centre de de la ciutat.