Peregrinatge diocesà a Roma presidit pel Cardenal Sistach

Amb motiu del 35è aniversari de Catalunya Cristiana i del 20è aniversari de Ràdio Estel el Cardenal Sistach presidirà un peregrinatge diocesà a Roma del 15 al 19 de setembre. Els peregrins assistiran a l’audiència general del Papa Francesc

Programa complert del peregrinatge

El dilluns,  15 de setembre al vespre, els peregrins viatjaran amb Grimaldi Lines amb destinació a Roma. En el vaixell, el cardenal Sistach presidirà l’eucaristia. Arribats a la ciutat eterna es traslladaran a l’Hotel Nova Domus.

Dimecres, 17 de setembre, el peregrinatge barceloní participarà en la tradicional audiència general dels dimecres a la Plaça de Sant Pere. La tarda és de recorregut lliure. Dijous 18 serà destinat a realitzar una visita guiada per Roma acompanyats d’un guia oficial local. Es visitaran algunes de les Basíliques majors, per embarcar al capvespre cap a Barcelona on els peregrins arribaran als volts de les 18 hores del dia 19.

17 Maig, 2019
La germana teresiana guardonada per la seva trajectòria, aplicant el personalisme de Mounier vinculat amb Santa Teresa en totes les etapes de la seva vida