Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

Peregrinatge diocesà a Roma presidit pel Cardenal Sistach

Amb motiu del 35è aniversari de Catalunya Cristiana i del 20è aniversari de Ràdio Estel el Cardenal Sistach presidirà un peregrinatge diocesà a Roma del 15 al 19 de setembre. Els peregrins assistiran a l’audiència general del Papa Francesc

Programa complert del peregrinatge

El dilluns,  15 de setembre al vespre, els peregrins viatjaran amb Grimaldi Lines amb destinació a Roma. En el vaixell, el cardenal Sistach presidirà l’eucaristia. Arribats a la ciutat eterna es traslladaran a l’Hotel Nova Domus.

Dimecres, 17 de setembre, el peregrinatge barceloní participarà en la tradicional audiència general dels dimecres a la Plaça de Sant Pere. La tarda és de recorregut lliure. Dijous 18 serà destinat a realitzar una visita guiada per Roma acompanyats d’un guia oficial local. Es visitaran algunes de les Basíliques majors, per embarcar al capvespre cap a Barcelona on els peregrins arribaran als volts de les 18 hores del dia 19.