Pàgina d'inici > Noticies > Arquebisbe Omella

Pelegrinatge diocesà a Roma

Amb motiu del Consistori en què l'arquebisbe metropolità de Barcelona, Mons. Joan Josep Omella Omella, serà creat Cardenal

Com bé sabeu, el papa Francesc crearà cinc nous cardenals el proper 28 de juny entre els quals el Sr. Arquebisbe de Barcelona, Mons. Joan Josep Omella Omella.

Amb aquest motiu, del 27 al 30 de juny tindrà lloc un pelegrinatge diocesà a Roma per acompanyar el nou Cardenal electe en els actes esmentats.

S’ha encarregat l’organització d’aquest pelegrinatge al Club + Amics de Catalunya Cristiana i Ràdio Estel que, a través de l’agència de viatges RUTH TRAVEL, tindrà cura de l’organització tècnica de l’esmentat pelegrinatge. Les places són limitades.

Les persones que hi estiguin interessades hauran de contactar amb:

RUTH TRAVEL
València 247  1er. 1a B
tel. 93 467 32 44
fax 93 487 31 17
correu electrònic info@ruthtravel.es

En els propers dies s’informarà amb més detall sobre el viatge i els actes previstos a Roma amb motiu del Consistori.

D’altra banda, si algú desitja participar en els actes del Consistori, però anant pel seu compte, tingueu present que, per tal de disposar de les invitacions als actes previstos a Roma, heu de contactar amb la Secretaria General de l’Arquebisbat de Barcelona a través d’un correu electrònic creat especialment per al pelegrinatge: cardenal2017@arqbcn.cat o bé trucant al mòbil 681 08 88 66, en horari de 9 a 14 hores i de 16 a 19 hores.

Caldrà que ens notifiqueu les següents dades:

• Nom i cognoms
  • Núm. de DNI o passaport
  • Parròquia, congregació religiosa, associació, fundació o entitat
  • Telèfon de contacte
  • Mail de contacte

Finalment, em plau comunicar-vos que, Mons Joan Josep Omella, en acció de gràcies per la nova missió com a Cardenal nomenat pel Papa Francesc, presidirà l’Eucaristia a la Basílica de la Sagrada Família el diumenge 2 de juliol de 2017, a les 18 hores. Tothom hi és convidat. Oportunament s’informarà de com es podran obtenir les invitacions per tal d’assistir-hi.

Sergi Gordo Rodríguez, prev.
Secretari general i Canceller