Pàgina d'inici > Noticies > Papa Francesc

P. Francesc: “El desig de caminar junts uneix la teva veu a la meva”

El primer vídeo del pontífex, del 2017, motiva els creients a treballar en conjunt “al servei de la humanitat necessitada i sumar-se a la seva Xarxa Mundial d'Oració”

El Vídeo del Papa arriba a la seva edició número 13 i, amb ella comença la segona temporada de vídeos mensuals, per als desafiaments de la humanitat i de la missió de l’Església. La Xarxa Mundial d’Oració del Papa presenta “Cristians al servei dels desafiaments de la humanitat”, la causa en la qual Francesc demana que es restableixi la plena comunió eclesial al servei dels desafiaments de la humanitat.

“Aquest desig de caminar junts, de col·laborar en el servei i en la solidaritat amb els més febles i els que sofreixen, un motiu d’alegria per a tots. Uneix la teva veu a la meva”, exposa el papa Francesc en el vídeo. Aquest va convidar a tots a prendre part en la caritat com a cristians que són.

Una xarxa per conscienciar

La intenció d’aquesta Xarxa Mundial d’Oració del Papa és difondre i conscienciar sobre la “imperiosa” necessitat d’orar i actuar per les persones més vulnerables. El Vídeo del Papa porta quasi 13 milions de visualitzacions, a les seves pròpies xarxes, des que va iniciar al gener del 2016 i està a prop dels 4.000 articles en la premsa global en més de 10 idiomes. Segons les estadístiques oficials de l’Anuari Pontifici del Vaticà, el 31% de la població mundial és cristiana, i el 17,7% d’aquests, són catòlics.

En l’Àngelus del diumenge 8 de gener, el Papa va convidar a “unir-se a la Xarxa Mundial d’Oració del Papa, que difon també a través de les xarxes socials, les intencions d’oració que proposo cada mes a tota l’Església. Així es porta endavant l’Apostolat de l’Oració i es fa créixer la comunió”.