Oració pels cristians perseguits en el dia de Fàtima

Ayuda a la Iglesia Necesitada celebra una eucaristia a la parròquia de Santa Anna amb motiu del Dia d'Oració pels Cristians Perseguits, el 13 de maig

Amb motiu de la festivitat de la Mare de Déu de Fàtima, que enguany celebra el primer centenari des de la seva aparició a Portugal, el 13 de maig de 1917, Ayuda a la Iglesia Necesitada ha celebrat una missa a la parròquia de Santa Anna per resar pels cristians perseguits sota l’empara de la seva Mare. A més, també s’han celebrat els 50 anys de la consagració de la Fundació a la Verge de Fàtima. L’eucaristia ha estat presidida per Mn. Miquel Garcia i animada pel grup de gospel de Santa Anna. Les peticions i les oracions han anat per aquests cristians i també s’ha resat per demanar la pau, la fi de les guerres i pels pecadors que atempten contra la fe.

18 Setembre, 2019
Un grup de persones amb discapacitat visual arriben a Santiago de Compostel·la després de tres anys fent el camí francès
18 Setembre, 2019
Entrevista realitzada a Maria Rosa Alzina Canals, col·laboradora en l'organització d'activitats a la Pastoral del Sord de Barcelona