Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

Omella visita els alumnes de Les Planes

L'arquebisbe de Barcelona fa una trobada amb els membres de l'Escola Mare de Déu del Roser

El 19 d’abril de 2017, l’arquebisbe de Barcelona, Mons. Joan Josep Omella, va visitar l’escola parroquial Mare de Déu del Roser de Les Planes, on va ser rebut amb gran afecte pels alumnes i la directora de l’escola la, Sra. Mercè Cervós i Prilló, juntament amb tots els professors.

Hi eren també pressents el president de la Fundació de les Escoles Parroquials, el Sr. Ignasi Garcia Clavel, acompanyat dels membres del patronat, i també el rector de la parròquia Mn. David Álvarez.

En el curs d’aquesta visita es va celebrar l’acte de retorn al culte de la capella de l’escola amb una eucaristia emotiva a la que hi assistiren un grup d’alumnes, el claustre de professors i els membres del Patronat de la Fundació. L’emoció es va fer present en aquest acte en el que no hi va faltar el record a Mn. Pere Grau, (e.c.s) antic rector de la parròquia per un període de 48 anys.

L’eucaristia presidida per Monsenyor Omella i concelebrada per Mn. David Álvarez i Mn. Marc Labori va donar el veritable sentit a la visita del dia.