Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

Nomenaments del Sr. Cardenal Arquebisbe de Barcelona

Amb data 18 de juny de 2015, el Sr. Cardenal ha realitzat els següents nomenaments per al proper curs, que es faran efectius el dia de l’inici del ministeri que se’ls encomana

Amb data 18 de juny de 2015, el Sr. Cardenal Lluís Martínez Sistach, Arquebisbe de Barcelona, ha realitzat els següents nomenaments per al proper curs, que es faran efectius el dia de l’inici del ministeri que se’ls encomana:

1. NOMENAMENTS PARROQUIALS

Mn. Miquel Álvarez Rodríguez – rector de la parròquia de Sant Miquel del Port, de Barcelona.

Mn. Ramon Batlle Tomàs – rector de la parròquia de Sant Ramon de Penyafort, de Barcelona.

Mn. Josep M. Prats Rocavert – rector de la parròquia de Sant Joan d’Horta, de Barcelona.

Mn. Joan Villegas Acien – rector de la parròquia del Sagrat Cor, de Barcelona, continuant de rector de la parròquia de Sant Francesc de Pàola, de Barcelona.

P. Manuel Félez Vidal, O de M – administrador parroquial, per un any,  de la parròquia de Sant Pau, de Barcelona.

P. Antonio Plaza Vallejo, msc – administrador parroquial, per un any, de la parròquia de Sant Enric d’Ossó i de la parròquia de Santa Gemma Galgani, ambdues de l’Hospitalet de Llobregat,  i de la parròquia de Sant Antoni de Pàdua, d’Esplugues de Llobregat. Aquestes tres parròquies formen una agrupació parroquial.

Mn. Waclaw-Zbigniew Szkopiak – vicari de la parròquia de la Puríssima Concepció i de la parròquia de Sant Francesc de Sales, ambdues de Barcelona. Aquestes dues parròquies formen una agrupació parroquial.

Mn. Bruno Bérchez Cagigal – adscrit a la parròquia de Santa Eulàlia de Vilapicina, de Barcelona.

Mn. Joaquim Brustenga Miquel – adscrit a la parròquia de Santa Maria del Taulat, de Barcelona.

Mn. Samuel Júlio Manjate – adscrit a la parròquia de Santa Coloma, de Santa Coloma de Gramenet.

Mn. Rafael Román Melo Marín  – adscrit a la parròquia de Sant Francesc d’Assís, de Badalona.

Mn. Elias Florêncio Tivane – adscrit a la parròquia de Santa Maria Magdalena i a la parròquia de Sant Sebastià, ambdues de Barcelona. Aquestes dues parròquies formen una agrupació parroquial.

Mn. Melcior Trèmols Capo – diaca adscrit a la parròquia del Sagrat Cor i a la parròquia de Sant Francesc de Pàola, ambdues de Barcelona.

2. JUBILACIONS CANÒNIQUES

Així mateix, han estat acceptades les peticions de jubilació canònica dels preveres  següents:

Mn. Ignasi M. Coromines Malet, fins ara rector de la parròquia de Sant Joan d’Horta, de Barcelona.

Mn. Oriol Garreta Torner, fins ara rector de la parròquia de Sant Enric d’Ossó i de la parròquia de Santa Gemma Galgani, ambdues de l’Hospitalet de Llobregat, i de la parròquia de Sant Antoni de Pàdua, d’Esplugues de Llobregat.

Mn. Antoni M. Oriol Vera, fins ara rector de la parròquia de Sant Miquel del Port, de Barcelona.

Mn. Francesc Tort Mitjans, fins ara rector de la parròquia de Sant Pau, de Barcelona.

Notaaquestes jubilacions canòniques es faran efectives respectivament el dia de l’inici del ministeri dels nous rectors que han estat nomenats per a aquestes parròquies.