Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

Música per a trobar-se amb Déu

El grup musical Cor Nou va participar en la Setmana Bíblica amb un concert-pregària que va omplir la cripta de la parròquia de la Medalla Miraculosa

El cant, com la pregària, també és un mitjà per estar en contacte amb Déu. Bé ho saben l’Anna Ludevid i l’Immanuel Elgström, un matrimoni amb fills que guiats per la seva vocació van decidir dedicar-se a la música i van formar el grup musical Cor Nou. Ara, a través de les seves lletres i melodies, tots aquells qui l’escolten poden gaudir d’un moment de reflexió i pregària per trobar-se amb Déu. I és que els seus cants neixen de l’interior i, com bé diuen ells, volen ser “aigua per a aquell qui té set”, expressant l’Amor de Déu i la seva misericòrdia. Ho van demostrar el passat dissabte en el concert-pregària amb cants del seu primer disc ‘Des de les entranyes’, que va tenir lloc a la parròquia de la Medalla Miraculosa amb motiu de la setena edició de la Setmana Bíblica.

On es poden adquirir els seus discs?

Tot i que el concert es va centrar en el disc ‘Des de les entranyes’, que va sortir al maig de l’any passat, Cor Nou també té un segon disc dedicat a infants: ‘Cantem amb Jesús’. La música que interpreten es basa en l’Amor de Déu i tracta temes com la confiança que es pot tenir en el Senyor, el do d’una fe renovada, la joia que brolla d’una experiència de fe o el perdó que guareix, entre d’altres. Els seus CDs es poden adquirir per correu o a través de botigues especialitzades.

Cor Nou no només recorre Catalunya comunicant la Bona Nova a través de la música sinó que també es dedica als aspectes més diversos de la nova evangelització tant en àmbit diocesà, parroquial i/o de petits grups com xerrades, tallers, pregàries o catequesis.