Pàgina d'inici > Noticies > Càritas

Mons. Omella recorda que Càritas és l’Església

L’arquebisbe es va reunir amb el Consell de Càritas diocesana de Barcelona, on va elogiar la tasca de l’entitat a favor dels més vulnerables

L’arquebisbe de Barcelona, Joan Josep Omella, i president de Càritas Diocesana de Barcelona, va assistir a la reunió del Consell de Càritas realitzada aquest dimecres 13 d’abril. L’arquebisbe va agrair la tasca que es porta a terme com a Església diocesana a favor de les persones més vulnerables de casa nostra.

Omella es va mostrar content del treball que realitza Càritas i va afirmar que s’evidencia la feina ben feta. L’arquebisbe també va explicar la seva experiència en una visita Ad Limina amb el Papa on aquest els hi va explicar una anècdota: “Va explicar que en una trobada en una parròquia a la perifèria de Buenos Aires, una dona se li va apropar i li va dir que estava molt agraïda a Càritas, que Càritas l’havia ajudada molt a ella i a tota la seva família, i que ara gràcies a Déu estaven millor, que havien sortit endavant”.

Omella va seguir explicant que aquella dona va dir que tenia fam de Déu, i que per això va haver d’anar a l’església protestant: “Això ens ha de fer pensar que a Càritas les persones hi han de trobar l’acollida del treball social però també una porta oberta per qui tingui necessitat de Déu. Perquè Càritas és l’Església”.