Mn. Lluís Rourera Farré, descansi en pau

Prevere de l’Arquebisbat de Barcelona, ha mort en la pau de Crist, a l’edat de 97 anys

Mn. Lluís Rourera Farré

Prevere de l’Arquebisbat de Barcelona, resident a La Seu d’Urgell, ha mort en la pau de Crist, a l’edat de 97 anys, el dia 1 de març de 2019. El Sr. Cardenal Arquebisbe, el Sr. Cardenal Arquebisbe emèrit, els Srs. Bisbes auxiliars, els preveres i els diaques ho fan saber als fidels de l’Església perquè l’encomanin a la misericòrdia del Senyor. Les exèquies tindran lloc demà, dissabte 2 de març de 2019, a les 16.30 h., a la S.E. Catedral Basílica de Santa Maria de La Seu d’Urgell (Plaça del Deganat, 16, de La Seu d’Urgell).

19 Juny, 2019
El cardenal convida a viure aquesta Solemnitat per «manifestar la nostra fe en presència de Jesucrist, moguts per l'evangelització i pel lema diocesà "Sortim"!»
19 Juny, 2019
Aquest és el significat de la tradició que acull el claustre de la Catedral de Barcelona per Corpus Christi