Mn. Esteve Arrese Beltrán, acs

Prevere de l’Arquebisbat de Barcelona, va morir en la pau de Crist, a l'edat de 84 anys, el dia 11 d’agost de 2019

Mn. Esteve Arrese Beltrán

Prevere de l’Arquebisbat de Barcelona, va morir en la pau de Crist, a l’edat de 84 anys, el dia 11 d’agost de 2019. El Sr. Cardenal Arquebisbe, el Sr. Cardenal Arquebisbe emèrit, els Srs. Bisbes auxiliars, els preveres i els diaques ho fan saber als fidels de l’Església perquè l’encomanin a la misericòrdia del Senyor. Les exèquies van tenir lloc dimarts 13 d’agost de 2019, a les 9.30 h., al Tanatori Sant Gervasi, de Barcelona.

23 Setembre, 2019
El papa Francesc ha declarat el proper mes d'octubre el Mes Missioner Extraordinari
20 Setembre, 2019
La trobada de la basílica de la Sagrada Família reforça la cooperació entre els directors de comunicació de grans empreses amb seu a Catalunya i l’Església Arxidiocesana de Barcelona