Pàgina d'inici > Noticies

Míriam Díez: “L’Església té el repte de la conservació i el canvi”

La Directora de l’Observatori Blanquerna va plantejar els reptes de la societat digital per a l’Església i l’Evangeli Va posar com a lema de la seva comunicació aquest pensament de santa Edith Stein: “Com més es fa fosc en el nostre entorn, més ens cal obrir el cor a la llum que ve de dalt” […]

La Directora de l’Observatori Blanquerna va plantejar els reptes de la societat digital per a l’Església i l’Evangeli

Va posar com a lema de la seva comunicació aquest pensament de santa Edith Stein: “Com més es fa fosc en el nostre entorn, més ens cal obrir el cor a la llum que ve de dalt”

“El món digital està aquí, i certament per quedar-s’hi. El món digital no és un altre món. És el món. I això és un gran repte. No es tracta de dividir les persones i la seva realitat en real i en virtual. Per això, la presència de l’Església en el món digital no és una cosa opcional, sinó una manera diferent de ser ella mateixa”. Aquestes paraules les va dir a 30 bisbes de tot Europa la periodista Míriam Díez Bosch, experta en comunicació religiosa i directora de l’Observatori Blanquerna, durant la trobada de bisbes responsables de comunicacions socials de l’Església al nostre continent que es varen reunir a Barcelona els dies 8, 9 i 10 de novembre.

La ponència, titulada ‘Màrqueting de l’Església. L’articulació de l’Evangeli en el web’, plantejava els reptes de la societat digital per a l’Església. “L’Església és una organització conscient que els seus límits no s’esgoten en els límits visibles i té el repte de la conservació i el canvi, de la persistència i la renovació”, va explicar la Dra. Díez, qui va afegir que “els estudiants nadius digitals són molt exigents amb l’Església. Ells volen veure l’Església molt més activa i interactiva, participativa, involucrada en l’àgora. La volen també professional, creativa, dialògica. I si a més és divertida, molt millor”.

T'interessarà ...

El més llegit