Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

Marató de pregària a Barcelona

La parròquia Santa Anna acull aquest 24 de març la jornada d'oració i confessió convocada pel Papa Francesc a totes les diócesis del món

Aquest cap de setmana tindrà lloc a Barcelona la jornada d’oració i confessió, que ja és tradició cada any des que el Papa Francesc la va convocar per primer en la Quaresma del 2015, a tot el món, amb el nom “24 hores per al Senyor”. La convocatòria es fa des del Pontifici Consell per a la Promoció de la Nova Evangelització, i a la diòcesi tindrà lloc a l’Església Santa Anna a partir de les 19 h de divendres 24 de març fins a les 19 h del dissabte 25.

A Roma va tenir lloc el divendres 17 de març, però a la resta de les diòcesis del món s’ha convocat la iniciativa per aquest 24 i 25 de març. La parròquia Santa Anna serà el lloc que acollirà la pregària de 24 hores, durant les quals s’ha organitzat tot un programa d’oració, que inclou cants gospel i la intervenció de diverses Confraries i comunitats catòliques de Barcelona.

Divendres 24 de març

19, 00. Inauguració: Oració pels Cristians Perseguits. Ajuda Església Necessitada.

20,00. Pregària de Vespres. Comunitats ADSIS.

21,00. Lloança ecumènica “Testimonis de la misericòrdia” Units pel Gospel

22,45. Oració jove “El va mirar amb misericòrdia”. Delegació Pastoral Joventut Arquebisbat Barcelona, Grups Bastaixos y Beta. Cor: Veus pel Gospel.

23,45. Completes. Conjunta

Dissabte 25 de març

00,00. Vigília de Pregària. Comunitat Llatina. Sahumadoras del Cristo de los Milagros.

07,00. Ofici de lectura. Adoració Nocturna Femenina.

08,00. Laudes. Fraternitat de les Filles de l’Església

09,00. Celebració penitencial: “A la font de la misericòrdia”. Tornar a creure i Vine i veuràs. Confessions.

10,00. Pregària per les famílies (I) Equips de la Mare de Déu. Confessions.

11,00. Pregària per les famílies (II) Trobada matrimonial. Confessions.

12,00. Àngelus i eucaristia. Cor: Schola Cantorum de Barcelona.

13,00. Voluntaris a l’Hospital de Campanya.

14,00. Hora intermèdia. Voluntaris de la Mare Teresa.

16,00. “Maria, mare de misericòrdia”. Hermandad de la Virgen de Guadalupe

17,30. Viacrucis de la misericòrdia. Confraria del Crist de la Bona Mort

18,30. Pregària de la Comunitat italiana: “Misericòrdia et misèria”. Carta apostòlica papa Francesc.

19,00. Cloenda: Messa di riconciliazione amb la Comunitat italiana.