Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

L’Arquebisbat de Barcelona et porta a la pre-estrena de “Little Boy”

T'hi convidem aquest proper dilluns, 26 d'octubre a les 19:45h. a la sala 2 dels cinemes Yelmo Icària de Barcelona

El departament de cinema de la delegació diocesana de mitjans de comunicació social de l’Arquebisbat de Barcelona organitza una pre-estrena de la pel·lícula “Little Boy” en exclusiva pels visitants d’aquest lloc web d’actualitat diocesana i per tots aquells feligresos de l’arxidiòcesi de Barcelona interessats en assistir-hi.

Si vols veure abans que ningú el nou film del director mexicà Alejandro Gómez Monteverde, només cal que et dirigeixis el proper dilluns, 26 d’octubre a les 19:45h als cinemes Yelmo Icària de Barcelona. A més, també podràs conèixer el productor i actor de la pel·lícula, Eduardo Verástegui, que té previst participar en aquest passi.

Com assistir a la pre-estrena de “Little Boy”?
Si vols veure aquesta fantàstica superproducció abans de la seva estrena als cinemes i completament de franc és ben senzill. Només has de dirigir-te el proper dilluns, 26 d’octubre a Cinemes Yelmo Icària (sala 2) i dir que vens convidat per l’Arquebisbat de Barcelona*.

La pel·lícula
Es tracta d’una pel·lícula familiar que ens trasllada a un viatge de valentia, humor i amor, a través de la més improbable de les amistats i de l’esperança d’un nen. Pepper Busbee té 8 anys i viu juntament amb la seva família en una petita ciutat dels Estats Units. Tot el món el coneix com a “Little Boy” per la seva baixa estatura. El món d’aquest infant s’ensorra quan el seu pare és reclutat com a soldat per participar a la Segona Guerra Mundial.

*Promoció limitada a 100 entrades dobles que es lliuraran per rigurós ordre d’arribada.