La Nit de les Religions 2019

La quarta edició ja està en marxa i es durà a terme els dies 14 i 15 de setembre amb activitats sobre les tradicions religioses de Barcelona

Torna la Nit de les Religions. La quarta edició ja està en marxa i es durà a terme els dies 14 i 15 de setembre. Una jornada d’activitats en la qual diverses tradicions religioses i conviccions de Barcelona obren les portes dels seus centres i conviden a participar tota la ciutadania.

El programa

L’acte inaugural de la jornada es durà a terme el dissabte 14 de setembre, a les 12.30 h. Serà a l’Espai Francesca Bonnemaison (carrer de Sant Pere Més Baix, 7). Les persones assistents podran gaudir d’una interpretació musical de cançons de diverses cultures del món a càrrec del grup Burruezo & Medievalia Camerata. Així mateix, durant tota la jornada del dissabte 14 i el matí del diumenge 15, es faran les activitats organitzades per les 53 comunitats i entitats participants.  Entre aquestes, estan previstes visites guiades, tallers, actuacions musicals i teatrals, conferències i degustacions de menjar típic.

Objectiu de la Nit de les Religions

Aquesta jornada és una iniciativa de l’Associació UNESCO per al Diàleg Interreligiós i Interconviccional (AUDIR). Així, compta amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona i la col·laboració de l’Obra Social “la Caixa”.

El principal objectiu de La Nit de les Religions és generar un espai de trobada i coneixement de la diversitat de religions, espiritualitats, conviccions i cosmovisions presents al nostre país. Una oportunitat per al diàleg en què la ciutadania es pot acostar a conèixer la diversitat de la ciutat.

20 Setembre, 2019
La trobada de la basílica de la Sagrada Família reforça la cooperació entre els directors de comunicació de grans empreses amb seu a Catalunya i l’Església Arxidiocesana de Barcelona