Pàgina d'inici > Noticies

La Lliga Interparroquial es despedeix fins l'any que ve

L'última jornada, que va ser un gran èxit de participació, va celebrar-se a l’escola dels Jesuïtes del Clot

La Lliga Interparroquial 2014 ja ha arribat al seu final. Després de cinc emocionants jornades on ha regnat la l’amistat i la germanor entre els equips de la diòcesis, aquesta competició organitzada pel MCJ-MUEC s’acomiada fins l’any que ve.

La jornada, que va ser tot un gran èxit de participació, va celebrar-se  el passat diumenge a l’escola dels jesuïtes del Clot. Com sempre, una pregària conjunta va donar el tret de sortida. A més, els equips van exposar un conjunt de projectes solidaris els quals un d’ells,  a través de votació, va rebre al final de la tarda l’aportació econòmica recollida per part de l’organització.

Partits decisius

Seguidament els equips van disputar els partits que decidien el campionat. Tots van ser renyits, però sempre amb joc net. Les dues pistes de l’institut van presenciar gols, aturades i bon joc. I finalment un guanyador: l’Hospitalet.

Però això era el menys important. L’amistat que s’ha creat entre tots els jugadors i les bones estones que tots ells han passat ha estat el que tots ells més valoren.

Guardons

L’entrega de premis va ser el moment més emotiu de la tarda. L’Hospitalet va alçar la copa mentre rebia el reconeixement de tots els participants. St. Pere de les Puel·les va rebre el premi a la millor afició, destacant els organitzadors la gran alegria i implicació de tots els seus integrants.

I Finalment, St. Pacià va rebre el premi econòmic destinat al Casal d’infants del Raval. I un regal inesperat per tot l’equip, una samarreta firmada pel crack argentí Leo Messi. Una gran tarda, on organitzadors, pares i jugadors van gaudir amb alegria de l’esport i la fe.