Pàgina d'inici > Noticies > Càritas

La gent gran i els joves, protagonistes de la festa de la primavera de Càritas

Joves del casal Llops de Taga de Càritas van entregar a la gent gran les roses que durant setmanes han estat confeccionant en un taller

Dues generacions, cultures diferents i un objectiu en comú: compartir, estimar i ser estimats. Aquesta frase resumeix l’essència de la trobada que joves i la gent gran de les Càritas Diocesana de Barcelona, parroquials i arxiprestals van fer a la parròquia de Sant Esteve de Barcelona per celebrar la primavera i la festa de Sant Jordi. En la trobada, en la qual varen assistir prop de 200 persones, els joves dels barris de Ciutat Meridiana, Torre Baró i Vallbona que participen al casal Llops del Taga de Càritas van entregar a la gent gran les roses que durant setmanes han estat confeccionant en un taller. També els van reglar llibres i van recitar, juntament amb la gent gran, poemes sobre l’amistat, l’amor, la solidaritat i la fe. En aquesta festa de la primavera tampoc hi va faltar la música clàssica (a càrrec de dos voluntaris), el bon menjar (gentilesa de l’Hotel Arts) i el ball (amb la megafonia i el tècnic de so de l’empresa ASB).

La gent gran que va participar en aquesta trobada pertanyen al projecte de Càritas Diocesana de Barcelona Veí m’acompanyes(barri del Carmel); al projecte arxiprestal de Vilapicina Em dones la mà i al projecte Tramats de vida, de la parròquia Sant Jeroni de Montbau. També van estar presents  a la trobada algunes de les treballadores familiars que acompanyen les persones grans, així com persones voluntàries i professionals de Càritas.

Gràcies a accions com aquestes, fem possible que la família Càritas creixi cada dia i que la flama de la solidaritat i de la fraternitat que ens identifica segueixi viva.