Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

La flama de Crist, element d'unió dels cristians

Un bon grup de joves van fer acte de presència a la parròquia de Santa Anna a una Escola de Pregària més ecumènica que mai

La unitat dels cristians és possible. Aquest missatge és el que van sentir ahir tots els joves que van fer acte de presència a la parròquia de Santa Anna a una Escola de Pregària més ecumènica que mai. L’acte va comptar amb la presència del delegat diocesà d’Ecumenisme i Relacions Interreligioses, Mons. Jaume González-Agàpito, que va transmetre un missatge d’unitat i reconciliació per a tots els presents, i del delegat diocesà de Joventut, Mn. Bruno Bérchez.

Nois i noies de l’Església ortodoxa romanesa, joves catòlics de parròquies, moviments, músics i gent vinguda de l’escola Santa Maria dels Apòstols van fer possible el títol d’aquesta pregària: “que tots siguin U”.

“Al final l’Església de Crist és una. Hi ha hagut diferents testimonis, un ortodoxa, un d’una noia protestant, i el meu com a catòlica, ja que tinc darrere meu una història de conversió. Compartir aquestes experiències de fe serveix per veure que no estem sols, tot i que creguem de diferent manera, tots creiem el mateix”, apunta el testimoni de confessió cristiana, Sheila.

Jesús, el centre de tot

Fos quina fos la seva confessió, pels tres haver conegut a Jesús havia estat el més important en la seva vida. És la conclusió que se’n treia al veure músics catòlics i protestants cantant les mateixes cançons de lloança. I és la conclusió que se’n treia al veure als joves encenent una espelma de la mateixa flama, la flama de Crist que ens uneix.

Tot seguit, en el claustre, tots els joves plegats van compartir un petit refrigeri acompanyats de la música de l’Església de Hillsong. Moments d’unitat i fraternitat on les diferències no van existir.