Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona

La capella de l’Arquebisbat oberta al culte per la Cúria

Tot iniciant el nou curs, la capella del Palau Episcopal resta oberta durant tot el dia i cada dijous al matí, a les 8.30 h, el bisbe Sebastià celebra l’eucaristia

A finals de curs, en la fraternal trobada tot just abans de les vacances estivals, el bisbe Sebastià va anunciar a tots els treballadors i membres de la Cúria que la capella del Palau Episcopal restaria, a partir de primers de setembre, oberta per a la pregària personal .

Avui, el bisbe Sebastià, s’ha dirigit per carta a tots els col·laboradors del carrer del Bisbe, convidant-los lliurement a celebrar l’eucaristia tots els dijous al matí a les 8.30 h.

L’arquebisbe Omella i el bisbe Taltavull són conscients de la necessitat de crear llaços de comunió i vincles de fe entre els qui treballen en els serveis diocesans per tal que això, en paraules de Sebastià Taltavull, permeti que la labor diocesana sigui “un espai d’acollida per als qui toquen a la nostra porta i, al mateix temps, una ocasió d’acompanyament de tantes altres persones que, degut a les situacions que viuen i les inquietuds que mostren, necessiten bon tracte i una adequada resposta”. La disponibilitat de pregar a la capella i la celebració comunitària de l’eucaristia els dijous volen col·laborar a l’acompliment d’aquesta missió.

Taltavull ha convidat a assistir a la celebració que serà “un moment significatiu que ens ajudi a compartir la nostra fe en Jesús, a pregar junts i a crear ambient de comunitat. Us ho oferim amb tota llibertat i estimació, preneu-ho també de la mateixa manera. Serà una forma qualificada de solidaritat entre nosaltres i de posar també el que fem en mans del Senyor perquè ens acompanyi en el nostre treball i en la nostra vida”.

La primera eucarística, en la que els treballadors de l’arquebisbat que ho desitgin podran assistir serà aquest dijous 8 de setembre, festa del naixement de la verge Maria. Una bona ocasió per posar tota la labor de la cúria diocesana sota la protecció de la Mare de Déu de la Mercè, patrona de l’arquebisbat.