Pàgina d'inici > Noticies > Solidaritat

La caminada més solidària

La Magic Line de Barcelona és una cursa amb objectiu de posar-se un repte econòmic i oganitzar activitats per aconseguir-lo

El proper 5 de març es celebrarà el Magic Line de Barcelona, una caminada solidària per comprometre’s amb qui més ho necessita. L’objectiu de la cursa és formar equips d’entre 5 a 20 persones que es posin un repte econòmic i organitzin activitats solidàries.

Hi ha diferents tipus de recorreguts: des de 10km, 15km, 20km, 30km i fins a 40km amb diferents rutes i diferents desnivells perquè tothom hi pugui participar. El Magic Line començarà a Nou Barris, creuarà Collserola, seguirà per Montjuïc i acabarà a la plaça de la Catedral de Barcelona amb una festa solidària.

La caminada

Els que facin 10km acabaran el seu recorregut a la plaça Espanya i tindran un desnivell de +228m -241m. Els que  facin 15km acabaran a l’Hospital Sant Joan de Déu amb un desnivell de +228m -281m i els que aconsegueixin fer els 20km finalitzaran el recorregut a Vallvidrera amb un desnivell més elevat que els dos anteriors: +409m -746m. El següent nivell, de 30km, acabarà al parc de les aigües amb un desnivell de +1.079m -1.157m. Finalment, l’equip més preparat de tots, amb 40km, finalitzaran el seu recorregut a Can Cuyàs i el seu desnivell serà de +1.561m -1.637m.

Els participants a la Magic Line tindran accés gratuït a tots els equipaments de Montjuïc i durant tot el mes de març, esenyant el passaturons. A més, els recorreguts de 10km i 15km són totalment accessibles per a persones amb mobilitat reduïda.

Per inscriure’s o demanar informació cal enviar un correu a barcelona@magiclineSJD.org.