Pàgina d'inici > Noticies > Joventut

Ja som a Àvila

Els peregrins de les diócesis catalanes ja es troben amb tots els joves europeus

La tercera i última etapa caminant ha estat diferent a la dels altres dies. Aquest cop els joves han hagut d’agafar l’autobus per avançar uns quants quilómetres per arribar a temps al seu destí. Després de dividir-se en dos grups i trobar-se tots dos a Bernuy Salinero, han caminat 7 km més per arribar a Àvila.

Hospitalitat

Durant el camí, uns veïns han ofert una tassa de café i unes pastes a un grup de peregrins que ho han demanat. Aquest cop el trajecte no ha estat en parelles sinó tots en grup, ja que la idea principal era arribar tot el grup ben unit. Un cop a Àvila, han hagut d’anar a buscar les maletes i han gaudit d’una estona de piscina per recuperar forces. En acabar, ha tingut lloc, en el convent de l’Encarnació, l’Eucaristia aquest cop presidida pel bisbe de Girona, Francesc Pardo.

Noves incorporacions

Les quasi 50 persones que s’havien apuntat per anar a Àvila del dia 5 fins el dia 9 s’han ajuntat al grup just per la Missa, on han pogut escoltar com el bisbe de Girona ha recordat que estem en temps de canvis, com els temps de santa Teresa, i que cal reformar-nos a nosaltres mateixos i després a tot el nostre context més immediat, tal i com va fer la santa d’Àvila. En acabar, s’han reunit tots per repartir les acreditacions, s’han instal.lat i han anat a veure els espectacles d’inauguració.