Pàgina d'inici > Noticies > Església de Barcelona > Joventut > Destacat 3

Invitacions disponibles per a Sent la Creu 2018

El cardenal Omella convida a tota la diòcesi a començar el primer dia de Quaresma amb els més joves, juntament amb els bisbes auxiliars

El diumenge 18 de febrer comença la Quaresma, i de nou l’arquebisbe de Barcelona, el cardenal Joan Josep Omella, demana començar-la junts amb tots els joves de la diòcesi, juntament amb els bisbes auxiliars Sergi Gordo i Toni Vadell.
L’any passat va ser la Creu de Lampedusa la que va presidir i es va poder adorar. Enguany, serà la Creu de Mossul, una creu provinent de l’església de Sant Simó de Bartella, als afores de Mossul (Iraq), que va ser destruïda per l’ISIS i ara s’està reconstruint. Una creu que ha de portar a sentir esperança, perquè recorda que l’amor i el perdó poden vèncer l’odi i la violència.
La celebració començarà a les 18.30 h a la basílica de Santa Maria del Mar, amb un via creu amb cants del grup Hakuna i alguns testimonis de joves que han trobat en la creu força per seguir caminant enmig de les dificultats. Després se celebrarà l’eucaristia, on hi haurà un record especial per les víctimes de l’atemptat de l’agost a La Rambla, que justament farà mig any es va produir.

La col·lecta d’aquest dia anirà destinada a projectes de reconstrucció i ajuda a l’Església d’Iraq que Ajuda a l’Església Necessitada farà arribar.

Com aconseguir les entrades

De cara a facilitar l’organització de l’acte, caldrà tenir entrada per accedir al temple. D’aquesta manera, cal inscriure’s i recollir-la. Es poden venir a buscar:

Del dilluns 5 de febrer al divendres 16 de febrer amb el següent horari: (Dilluns i dimecres de 10.00 h a 14.00 h i de 16.30 h a 19.00 h i dimarts, dijous i divendres de 9.00 h a 15.00 h), a la delegació diocesana de Joventut (c/ Villarroel 81, baixos. Metro Urgell).

També es poden demanar escrivint o telefonant a:

– djoventut@arqbcn.org
– 656421521