Inici de curs del Grup del Carmel Ecumènic i Interreligiós de Badalona

Un grup de pregària i formació per conèixer millor les tradicions religioses a la ciutat badalonina

Un grup de pregària i formació per conèixer millor les tradicions religioses presents a la ciutat de Badalona. Aquesta és la raó de ser del Grup del Carmel Ecumènic i Interreligiós de Badalona (CEIB) que el proper dilluns 21 d’octubre inicia el curs a la comunitat dels Carmelites Descalços de Badalona. El grup que es va fundar el gener del 2018 per part del prior de la comunitat, el P. Jesús Sans, es troba de manera regular el tercer dilluns de cada mes a les 20 h als Carmelites Descalços de Badalona.

D’on sorgeix CEIB

El CEIB beu de l’escola mística carmelitana. Especialment de Teresa de Jesús i Joan de la Creu. «En diàleg amb l’Església i les tradicions religioses del món i amb el tarannà de voler caminar en comunió», tal i com indica el P. Jesús. Aquest és el quart grup que es crea al conjunt de l’Estat espanyol (junt amb els de Madrid, Santander i Còrdova). Una iniciativa que va néixer l’any 1996 de la mà de la laica Clara Caro.

«Estem en un moment de la història en què és molt important pregar junts. I descobrir que no són tant els espais, sinó les persones allò sagrat: dins nostre hi ha l’Esperit de Déu que habita a tot el món», assegura el P. Jesús. Les trobades tenen habitualment una mateixa estructura: pregària vinculada amb l’actualitat, formació, diàleg i pregària final.

22 Octubre, 2019
La FJM inaugura el curs amb nou president i amb l’objectiu de potenciar els seminaris, accentuar la sintonització amb les preocupacions d’actualitat i ampliar la seva faceta internacional
21 Octubre, 2019
El Mes Missioner Extraordinari posa el seu punt final amb un Tren Missioner que fa parada a Catalunya i que finalitza el seu recorregut amb la Jornada Mundial del Domund